Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2008

ΛΙΓΑ ΓΑΡΟΥΦΑΛΛΑ


Ζει η απουσία λοιπόν, μαζί μας ή και μόνη της, τη ζωή της,
χειρονομεί αδιόρατα, σωπαίνει, φθείρεται, γερνάει
σαν ύπαρξη σωστή, με το βουβό χαμόγελο που ρυτιδώνει λίγο
λίγο
στο στόμα και τα μάτια, με το χρόνο το δικό μας μετρημένη,
χάνοντας χρώματα, πληθαίνοντας τη σκιά της-
ζει και γερνάει μαζί μας και χάνεται μαζί μας, κι απομένει σε
ό,τι αφήνουμε.

Και πρέπει να προσέχουμε την κάθε κίνηση και σκέψη μας και λέξη
γιατί, για ό,τι γίνεται κείνο που λείπει,
φέρουμε τώρα, εμείς μονάχα, ακέραια την ευθύνη.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ-(Σχήμα της Απουσίας ΙΧ 1958)





Το βίντεο του orfea1973 από το
www.youtube.com/orfeas1973

10 σχόλια:

ntina είπε...

...χριστίνα μου καλό μεσημέρι...πολλές φορές πιάνω τον εαυτό μου να σκέφτεται:άς μπώ τώρα να δώ τί έχει η Χριστίνα...και κάθε φορά το ένα είναι καλύτερο από το άλλο...συγκλονιστικό το post σου της Τετάρτης...συμφωνώ απόλυτα με ένα σχόλιό σου που λές ότι αυτή η πραγματικότητα είναι δίπλα μας και ότι την θεωρούμε δεδομένη...
δυστυχώς...έτσι είναι...

AERIKO είπε...

... Σ΄αυτόν τον κόσμο τίποτα
απ΄ όσα μπόρεσα να πιω
και να γευτώ
απ΄όσες χώρες γνώρισα
απ΄΄οσα μπόρεσα ν΄αγγίξω
και να νιώσω
τίποτα, τίποτα
δε μ΄ έκανε έτσι ευτυχισμένον
όσο τα τραγούδια...

Πιότερο απ΄ τους ανθρώπους, τα τραγούδια τους αγάπησα.
Χωρίς ανθρώπους μπόρεσα να ζήσω
όμως ποτέ χωρίς τραγούδια.....

Ναζίμ Χικμέτ

Ελληνική απόδοση: Γιάννης Ρίτσος


Kαλησπέρα και όμορφη νέα εβδομάδα Χριστίνα μου με τα υπέροχα σου..!!:))

XRISTINA G.V. είπε...

Ντίνα μου,
σ'ευχαριστώ για τα πάντα καλά σου σχόλια. Δυστυχώς η πίεση των ημερών στη δουλειά έχει κάνει τη βόλτα στο δια-δίκτυο πολυτέλεια!!!
Να'σαι πάντα καλά γεμάτη οπτικές εμπνεύσεις!!
Την αγάπη μου

XRISTINA G.V. είπε...

Μαρία μου, τι να πώ τώρα...τέτοια ώρα τέτοια λόγια!!!
Πολύ ωραίο το ποίημα του Χικμέτ!!
πολλά φιλιά και την αγάπη μου

Ανώνυμος είπε...

XRISTINA ANAKAΛΥΨΑ ΤΗΝ ΟΑΣΗ ΣΟΥ...ΚΑΘΟΜΑΙ ΔΙΠΛΑ Σ ΕΝΑΝ ΥΑΚΙΝΘΟ ΚΙ ΑΝΑΣΑΙΝΩ
ΧΡΥΣΗΙΣ

Ανώνυμος είπε...

α ρ ι σ τ α

XRISTINA G.V. είπε...

ΧΡΥΣΗΙΣ,
"Πάρε μαζί σου το φως των γυακίνθων και βάφτισέ το στην πηγή της μέρας..."Ο.Ελύτης
Γεμάτη μικρές οάσεις ας είναι η ζωή μας..αυτές κάνουν τελικά τη διαφορά
ευχαριστώ για τις λέξεις σου.
Με μια καληνύχτα,
Χριστίνα

XRISTINA G.V. είπε...

evita,
Με συγκινείς..έστω και αν στη διαδρομή αναζητώντας τη πληρότητα, είμαι ακόμη στην εκκίνηση...
Ευχές για ένα όμορφο βράδυ
Χριστίνα

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΚΡΙΝΟ ΣΥΝΝΕΦΑΚΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΕΡΗΜΟΥ ΣΕ ΨΑΧΝΩ
ΑΝΥΔΡΙΑ ΞΗΡΑΙΝΟΥΣΑ ΠΑΡΑΠΛΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΦΥΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΜΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟ ΛΙΓΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ...
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ
ΧΡΥΣΗΙΣ

XRISTINA G.V. είπε...

ΧΡΥΣΗΙΣ,
"Εδώ απέφυγες την περιπέτεια
να ξαναυπάρχεις
κι είναι το χέρι σου μόνο
στη τετράγωνη νύχτα της φωτογραφίας.
Σαν ανάσταση σκίζει το χάρτινο σύμπαν
μοναχό κι ανεβαίνει,
σαν ΑΙΦΝΗΣ που αίρει το Λίγο του κόσμου...." Κική Δημουλά
....................
Μια Κυριακή χωρίς ανυδρίες σου εύχομαι από καρδιάς!
Χριστίνα